Co to jest snapcars?
Snapcars jest nowoczesną platformą pomagającą kierowcom pracującym np. z Uber, Bolt, Free Now legalnie świadczyć usługi przewozu osób - wygodnie i elastycznie. Nie musisz się z nami wiązać długoterminowo, ani mieć regularnych przejazdów. Wynajmujesz samochód na godziny. Możesz jeździć już od 6h miesięcznie.
Czy jest limit kilometrów jaki mogę przejechać podczas jazdy autem snapcars?
Nie. Naszą stawką jest liczba godzin, jaką auto jest przez Ciebie wynajmowane i za to będziesz rozliczany. Nie ma żadnej dodatkowej opłaty za kilometry, które wyjeżdżasz.
Jakie muszę spełnić kryteria aby jeździć autem snapcars?
Wystarczy, że:
• masz prawo jazdy co najmniej 2 lata
• przyniesiesz zaświadczenie o niekaralności
• posiadasz orzeczenie lekarskie o zdolności do pracy • skończyłeś 21 lat
Czy posiadając prawo jazdy z innego kraju mogę jeździć autem snapcars?
Tak. Akceptujemy dokument prawa jazdy z innego kraju.
Gdzie mogę odebrać i odstawić auto?
Nasze biuro i strzeżony parking floty Snapcars mieszczą się w Warszawie przy ul.Jagiellońskiej 78. To właśnie tam odbierasz auto i odstawiasz je po zakończonej pracy.
Jak można się z wami skontaktować?
Możesz do nas napisać maila:
info@snapcars.pl lub zadzwonić na naszą infolinię: 667 669 668, która jest czynna od poniedziałku do piątku w godz: 9.00 - 16.00
Co muszę mieć ze sobą, żeby odebrać auto?
Jedyne czego potrzebujesz to ważne prawo jazdy ze zdjęciem. Na jego podstawie wypełnimy protokół wydania auta i przekażemy Ci samochód. Podpisanie protokołu wydania auta, umowy ramowej oraz dobrą kawę zapewnimy w naszym biurze. Nasz pracownik mówi po polsku i angielsku.
Czy mówicie tylko po polsku?
Pracownicy Snapcars chętnie udzielą Ci pomocy w języku polskim i angielskim.
Jakie dokumenty muszę mieć podczas jazdy autem snapcars?
Musisz mieć przy sobie prawo jazdy ze zdjęciem oraz wypis z licencji TAXI.
Jak wygląda procedura oddania auta?
Kiedy zbliża się godzina oddania auta, przyjeżdżasz do naszej siedziby przy ul.Jagiellońskiej 78. Nasz pracownik przyjmie od Ciebie auto, sprawdzi je pod kątem ewentualnych uszkodzeń oraz podpisze z Tobą protokół odbioru auta.
Czy w trakcie mojej zmiany mogę zwiększyć liczbę godzin jazdy autem?
Tak, ale tylko w przypadku, gdy nie będziemy mieć w systemie rezerwacji na Twoje auto na te godziny.
Czy mogę oddać auto przed umówioną godziną rezerwacji?
Tak. Jednak pamiętaj, że będziesz obciążony za tyle godzin jazdy, ile zadeklarowałeś podczas rezerwacji. W przypadku chęci zdania auta przed czasem, prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym pracownikiem (ok. 30 min przed oddaniem auta), aby mógł dotrzeć na miejsce.
Jakie samochody mam do dyspozycji?
Dysponujemy flotą zupełnie nowych ekonomicznych Fiat Tipo 1.4 95 KM sedan. Auta są wyposażone w instalację LPG, więc generuje to bardzo duże oszczędności na paliwie. Średnie spalanie w mieście ok 7l/100 km LPG.
Czy będę jeździł/a legalnie zgodnie z Ustawą o Transporcie Drogowym?
Tak, ponieważ wszystkie nasze auta posiadają:
• badania techniczne pojazdu wraz z adnotacją taxi w dowodzie rejestracyjnym
• taksometr wraz z legalizacją
• kasa fiskalna
• oświetlony kogut z napisem taxi skierowanym przodem oraz tyłem do kierunku jazdy
• apteczka
• gaśnica
• koło dojazdowe wraz z zestawem narzędzi
• trójkąt ostrzegawczy
Czy potrzebuję licencji TAXI?
Tak, wszystkie kwestie dotyczące licencji TAXI uzgodnisz z naszym partnerem rozliczeniowym. Wsiadając do naszego auta będziesz oficjalnie wpisany do licencji naszego przewoźnika i będziesz miał wyrobiony identyfikator.
W jaki sposób mogę zarezerwować auto?
Auto zarezerwujesz wchodząc na stronę
www.snapcars.pl, i logując się do naszego systemu, w którym zarezerwujesz wybrane godziny w ramach dostępności floty. Pojazdy muszą być rezerwowane z wyprzedzeniem od 2 do 18 dni. Nie ma ograniczeń w ilości rezerwacji.
Jaka jest dostępność aut?
Nasze auta są dostępne 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. Pamiętaj jednak, że mamy ograniczoną liczbę aut i inni kierowcy mogą Cię uprzedzić i zająć auto - planuj swój grafik mądrze!
W jaki sposób rozliczam się ze snapcars?
Jest to rozliczenie prowizyjne zgodne z cennikiem pośrednika w przewozie osób (Uber/Bolt/Free Now). Twoja prowizja będzie pomniejszona o każdą godzinę świadczenia usługi przewozu zgodnie ze stawkami godzinowymi widocznymi na naszej stronie.
Czy auta są dostosowane do realizacji przejazdów gotówkowych?
Tak, naszymi autami możesz realizować przejazdy gotówkowe. Musisz jednak pamiętać o tym, żeby po każdym zrealizowanym kursie wystawić klientowi paragon z kasy fiskalnej. Jeżeli tego nie zrobisz, wiążę się to z konsekwencjami prawnymi oraz karno-skarbowymi.
Gdzie mogę się poruszać autem z waszej floty?
Autami Snapcars możesz się poruszać zarobkowo w takim obszarze, w jakim ogranicza Cię licencja. W naszym przypadku są to granice miasta Stołecznego Warszawa. Dopuszczalne jest zawiezienie pasażera z obszaru objętego licencją do obszaru nieobjętego licencją np: Warszawa Radom. W Radomiu natomiast nie możesz przewozić nowych pasażerów. Jednocześnie możesz zabrać pasażera w Radomiu i pojechać z nim do Warszawy.
Czy ponoszę inne koszty poza stawką wynajmu na godziny oraz paliwa?
Nie. Wszelkie koszty eksploatacyjne takie jak: serwisy, naprawy mechaniczne, naprawy ogumienia, wymiana opon, naprawy blacharskie są po stronie Snapcars. Jedynym kosztem jaki ponosisz jest paliwo.
Czy pasażer jadąc ze mną jest ubezpieczony w razie wypadku/ kolizji?
Tak. Wszystkie nasze auta mają ubezpieczenie AC, OC, NNW - w tym ubezpieczenie TAXI. Pasażer jest również objęty tym pakietem ubezpieczenia.
Czy jako kierowca jestem ubezpieczony korzystając z waszych aut?
Oczywiście, że tak. Zgodnie z umową z pośrednikiem, z Twojego wynagrodzenia jest odprowadzana składka na ZUS, a tym samym jesteś objęty ubezpieczeniem.
Co z wydatkami na paliwo? Czy mam brać fakturę?
Tak. W przypadku tankowania naszego auta bierzesz fakturę na swojego partnera rozliczeniowego, aby weszło to w Twoje koszty.
Co w przypadku kolizji?
Nasze auta są ubezpieczone w pełnym zakresie AC, OC, NNW. W przypadku każdego zdarzenia/unieruchomienia auta zostanie podstawione auto zastępcze TAXI w pełni przystosowane do jazdy. W przypadku kolizji prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą infolinią.
UWAGA!!!! Ubezpieczenie AC, OC, NNW nie działa w przypadku umyślnego/celowego zniszczenia pojazdu!
Z jakim stanem paliwa oraz czystości mam oddać auto?
Auto oddajemy z takim samym stanem paliwa, jaki został zaznaczony na protokole wydania auta oraz w takim samym stanie czystości (zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz), jak przy odbiorze samochodu.
Czy przy wydaniu auta muszę brać kopię protokołu?
Nie. Tuż po wydaniu auta prześlemy na Twojego maila zdjęcie protokołu.